Bästa dagen på länge

Hej allesammans! Skulle egentligen skrivit detta inlägg igår, men däcka när jag kom hem typ. Så här kommer nu inlägget som då alltså var menat att komma upp igår...

Hellu alla läsare! Bästa dagen på länge idag asså. Har sett fram emot dagen hela veckan. Och även fast dagen fick lite motstånd så löste det sig ändå. Hur som helst så har jag haft bra lektioner i skolan med bra förmåner, medans vi på rasten drog och chacka godis(yummie^^). På vägen hem träffade jag mina sötisar från hökarängsskolan som jag inte sett på HELA sommaren, Souvaree & Linn. Yay, vad kul det var att se dem! När jag kom hem var det bara att byta om och dra iväg med pappa för utekväll med pizza och handboll mad alla våra kompisar(Radinger, Birath, Karlosson m.f.). Superkul det var! Tyvär blev det lika i handbollen efter ledning i sista min då Tumba kviterade. Sen, när jag kom hem var det VD(Vampire Diaries) som gällde! SEN däckade jag. Men dagen var underbart bra, asså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0