Sometimes a break from your routine is the very thing you need

Hola! Ni ska veta att jag hela sommaren gått runt och undrarthur människorna i min nya klass skulle vara när jag bytte skola... Hela sommaren! Vet ni då hur underbart glad man är när man får nya vänner som man efter en vecka känner bättre än vad jag kände mina vänner i min gamla klass efter tre år. Asså, jag é så obeskrivligt glad att ni bara skulle veta;D
Okey, nu är det sagt, dags för lite info från dagen. Jag hade ju ett uppdrag idag. Att fota så mycket som möjligt. självklart failar man;P Men det är nog inte hela världen;) Skoldagen var kort men händelserik. Vi fick uppgiften att i grupp bygga en katapult som ska vara klar på onsdag. Efter skolan drog jag & The Elins(^^) till donken vid slussen. Efter att ha suttit där i nästan två timmar och bara snackat drog vi hem till Elin S. Hon bor i en supersöt liten lägenhet tillsammans med sin vän på Söder. Väl där satt vi och körde bl.a. plump som var nytt för mig(men vann endå). Sen drog man hem och där var dagens roliga del slut, likaså denna text;)


Kommentarer
Postat av: Elin T

Wiee, The Elins och Ida hänger på donken asså :P Btw hittade din blogg ;)

2011-09-10 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0