Nu äre fredagsmys...

Halloj! Äntligen Fredag! Jag har nu ÄNTLIGEN tagit mig igenom första skolveckan... levande. Nä, men jag säger bara såhär, min skola äger, och min klass ännu mer, älskar den!
Aja;) Nu till dagen då... Har haft svenskatest(:P), men dagens stora höjdpunkt var nog skolfotot... Trodde jag skulle dö innan, då jag förväntade mig det värsta, men i efterhand tror jag det gick ganska bra;) Efter plugget drog man ju förstås hem, åkte sedan ner med mamma & Fredde för att handla mat. Dagens middag blev en riktig klassiker... Tacos! Så ja, nu har vi precis ätit(é nu proppmätt), vette sjutton vad jag hittar på nu men nåt blir det väl... Tills vidare, See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0