Tro det eller ej, men även jag får sammanbrott ibland

Hej! Asså just nu e jag så nere att ni bara skulle veta. Kolla, om man kommer hem efter en skoldag av redovisning och prov, och måste nästan direkt iväg igen för ett styrelsemöte i kyrkan. Sedan när man ska hem måste man sitta och vänta på bussen i 20min. Ocg när man väl kommer hem utmattad och hungrig och vet att man måste göra klart en redovisning så möts man av en uppkäftig och kaxig brorsa som säger att han hatar en och dessutom ser man massa skräp av maten killarna käkade från donken. DÅ gick jag taket. Detta var ca en timme sen men efter att jag nu har fått i mig middag(som JAG var tvungen att göra) så rinner fortfarande tårarna för att jag e så sjukt j*vla irriterad och.... vet inte vad. Men nu ska jag iaf FÖRSÖKA göra engelskan klar. Såå... Hoppas ni mår bättre än mig... Hej Då!!!

D51f3dbc00145bc74e919a30_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0