Gone shopping

Hej! Asså, ligger för tillfället i sängen eftersom mina fötter är bokstavligt talat döda efter en liten shoppingtur inne i stan. Jag köpte leggings, hon köpte typ jacka och strumpbyxor. Trevligt värre. Jo, sen så tjockade vi i oss en varsin safransbulle, tjocka som vi är, efter att ha gått och stirrat på chockladfontäner, muffins, chokladpraliner mm. Sedan gick vi även snabbt in för att ögonshoppa mössor för tusenlappar, HiHi. Well, måste plugga lite matte. Har inte nämt det tidigare kanske men nu för tiden ser jag mig själv som en F-elev i matte... Inte bra. Måste bättra mig:P Därför måste jag plugga...


Tumblr_lpzw40atr31qanbpyo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0