I D I O T ! ! !

Hej! Asså shit vilken idiot jag är asså... Eftersom det är första advent idag så är det ju lite firande och så i kyrkan, så vi i ungdomsgruppen ska hjälpa till lite. Så jag gick upp tidigt imors som planerat, men min hjärna var fortfarande på stand-by så jag gick ner till bussen... en  timma tidigare än jag egentligen skulle gått ner, men det vet ju inte jag. Så när jag kommer ner dit så kommer det ingen buss... Jag antar då att den antingen är sen eller så har jag precis missat den. Så jag bestämmer mig för att vänta tills nästa buss kommer. Så jag sitter där och sjunger lite för mig själv och spelar lite spel. Tills jag efter en kvart går och kollar på tidtabellen... Första bussen kommer om en kvart och det är inte ens den bussen jag ska ta. Så jag börjar skratta för mig själv och ger mig själv en idiot-stämpel! Asså dem få människorna som gick förbi mig där nere måste nog också gett mig en! I D I O T ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0