Uppdatering av skoldagen:P

Hej Hopp allesammans! Sitter här i skolans datasal och det är sista lektionen... NO(har egntligen spanska som sista lektion men vi har håltimme). Skulle egentligen sitta och skriva på min uppsats om arvet, men glömde mitt USB-minne hemma imorse så...
Aja, hursomhelst har det varit en störd dag. Först hade vi hemkunskap. Gjorde falafel, inge mer med det. Sen var det brännboll på idrotten, följt av SO. Sen kom det störda. Maten. Den luktade som kattmat men såg ut som spya, så jag åt bara lite mackor och sallad. Sen när jag sitter där och har precis satt mina käftar i andra mackan... Beep, beep, beep... Fan brandalarmet... Fjärde gången på 1½ vecka-.- Inge kul asså.
Så nu sitter jag här och väntar på att minutrarna ska gå och jag får sluta:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0