Veckor av sucktan

Hallu! I flera veckor nu har jag gått och spanat in en tröja på Gina Tricot som jag så gärna skulle vela ha. Och så i Fredags innan jag skulle dra iväg på mitt ledarläger gick jag förbi Gina för att kolla om den var kvar. Som tur var den det, men det fanns bara tre kvar, varav två var i min storlek. Men jag hade varken tid eller pengar för det då, så det fick vänta. Sen igår innan jag skulle träna, gick jag dit IGEN och kollade. Nämen ser man på, då var den utread till typ 30%. Jag hade inte pengar denna gång heller. Så, jag ringde helt enkelt till mamma, så fick hon svänga förbi påväg hem och köpa den. Så, nu hänger den här på min garderob redo att bäras imorn;) Visst é den söt!^^


Kommentarer
Postat av: malin

As snygg ju, speciellt till sommarn! :)

2011-03-29 @ 23:35:49
URL: http://mejlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0