K A T A S T R O F !!!

Jag é för tillfället så sjukt frustrerad. Har fått reda på att vi i sommar inte kommer åka till Varberg:O  "K A T A S T R O F !!!" säger jag bara. Vaf*n! En sommar utan Varberg för mig är INGEN SOMMAR! F*n, det här skulle ju vara min livs bästa sommar med England, Varberg, landet, hänga med Malin. Men nu blir det ingen riktig sommar. Nästan varje år åker vi till Varberg, en stad som jag antyder är sommaren i sig, staden som jag älskar mer än Stockholm(som jag verkligen älskar)! Men nu ska vi inte dit! Snacka om att jag inte har lust med nån mer sommar nu... vill bara börja gymnasiet i väntan på nästa sommar, att vi förhoppningsvis åker till Varberg då. Aja, medans jag fortsätter med att vara frustrerad, kan iaf ni hålla humöret uppe mina kära läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0