dag 8 - Ett ögonblick...

...som jag minns jag lika tydligt som om det var igår. Det är ett hemskt ögonblick, så ni skulle bara veta. Det är så hemskt och privat att jag helst inte pratar om det, tyvär:'( Okej, men ett annat ögonblick som jag kan berätta om var när jag för första gången stod med i klacken på en bajenmatch. Det var final i Svenska cupen och Hammarby skulle spela om guldet mot Helsingborg. Tyvär slutade matchen med att vi tog hem ett silver. Men känslan att stå mitt i klacken under en final match. OMG, ni skulle bara veta. Så jäkla kul det var att bara stå där och heja på tillsammans med alla andra hammarbyare. Magiskt säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Aleksandermona

Great site. Good info

2012-01-09 @ 08:25:08
URL: http://aleksandermona.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0