Dag 5 - Vad är Kärlek?

Oh, vilken fråga! Well, kärlek för mig kan vara olika kärlekar. Ja menar, man älaka sin familj, sina föräldrar, sitt husdjur, sin släkt, sina vänner. Men nu antar jag att man menar kärlek mellan sin pojkvän/man eller flickvän/fru. Ja, den kärleken är ju "kind of special" om man säger så. Än sån kärlek känner man bara. Det fladdrar av fjärilar i magen när man ser den, man kan inte sluta le, allt känns rätt. Så var det iaf för mig jag menar alla kanske känner olika, vem vet? Hur som helst, så är lärlek en skön känsla(inte direkt obehaglig). Det finns ju dem som säger att kärlek gör ont, men sanningen är att det är följderna de snackar om, själva kärleken ar en underbar känsla/humör/doft(Ja, kärlek kan vara alla de där sakerna^^). Men hur som helst är kärlek något fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0