Dag 1 - Om mig

Hej Hopp! Mitt namn är Ida Anna Oscarsson, är femton år, bor i Farsta, i Stockholm, i Sverige.(Viktig fakta;P) Här bor jag med min morsa, farsa & brorsa. Runtom mig har jag vänner i massvis. Mitt liv startade på Nacka sjukhus där jag föddes, och fortsatte i Hökarängen där jag bodde tills för snart sex år sen då vi flyttade hit till Farsta. Under min skolgång har jag gått i tre skolor, varav en två gånger typ. Just nu går jag i nian i Hökarängsskolan. Övrig fakta är väl att jag älskar barn, Min favvoplats på jorden är Varberg, ganska duktig i skolan, retar upp mig på brorsan nästan varje dag(men jag älskarn honom ändå<3). Ah, det var väl typ allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0