Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Ja ni... Asså, jag kommer ihåg den men jag vet inte hur gammal jag blev. Well, Whatever! OK, jag kan ju börja med att säga att jag föddes 30 Mars 1995, för er som inte redan visste. Så Mars den 30 något år, fyllde jag år på påsklovet. Det var någon gång i lågstadiet iaf, för jag gick på fritids och vi skulle då på min födelsedag åka till Tom tits i Södertälje över dagen. Jag kom ihåg att jag verkligen älskade det stället då, så jag var förståss överlycklig att vi skulle åka dit. Sen på kvällen så tror jag vi var ute och åt på någon resturang. Aja, var iaf överlycklig vid dagens slut kommer jag ihåg:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0