Dag 17 - Vad hade jag på mig idag?

Jo, ni... Jag hade en klädsel som jag kände mig lite vuxnare i... Nämligen mina nya jeans som jag köpte i Torsdags från JC, tillsammans med dem hade jag en vit T-shirt från HM ovanpå ett vitt linne även den från JC som var instoppat i byxorna. Och som pricken över i:et... Min fina vita(mycket vitt:P) skjorta från HM. Till detta hade jag även mitt fina halsband(tro, hopp & kärlek) som jag fick i konfapresent av mamsi och papsi. Jo, jag kan även tillägga att jag hade mina nya trosor(BjörnBorg) som jag fick igår;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin outfit, men röstar för att du byter till svarta strumpor istället! :)

2012-04-22 @ 20:29:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0