Alla har en gång varit nybörjare

Hej alla goa & glada! Tjohoo(!), idag var min första dag på gymnasiet. Inte för att det var så mycket till dag, det var mest 2½ tim med pappersgrejor hit och dit, namnlek, rundtur mm. Men det var ändå kul. Tror jag kommer trivas bra där... Har lixom redan lärt känna några av tjejerna i min klass, varav en, Sanna, hängde med mig till T-centralen för att fixa fritidsbiljett till våra SL-kort och få nåt i våra magar. Så vi köpte en varsin macka och pucko och satte oss i trappan på Sergels Torg och snackade om allt mellan himmel och jord. Fick reda på att vi tydligen har mycket gemensamt. Aja, en bra första dag, är iaf en bra start;) Får hoppas det går lika bra nästa vecka;)
 


Här är dagen outfit förresten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0