Kanske lite sent men... Glad Påsk!

Ja, Glad Påsk som sagt. Anledningen till att jag säger det lite sent är min härliga vistelse ute på mitt landställe där det ej finns internet.
Hur som helst, så har jag haft en underbar helg tillsammans med min underbara kusin Malin. Tillsammans under helgen har vi delat gammla minnen & mycket skratt. Och som vanligt har vi haft väldigt roligt när vi spelade kort och fia med knuff, hittade gamla brev skrivna av oss själva för flera år sen, gick promenad och självklart tog tonvis med kort. Men på Söndagen fick vi sällskap av släkten som var på besök för påsklunch. Ochsom vanligt var maten god och sällskapet kul och tevligt att hahos sig. Ochy jag fick antagligen min sista men coolaste födelsedagspresent för i år. Pund, som såklart ska användas i sommar, som jag fick av mina kära gudföräldrar. Tack säger jag till er. Och tack säger jag till alla er som har förgyllt min påskhelg. Speciellt du kära kusin, utan dig vore jag inget





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0