Även i mörkaste stund måste man se livets ljus

Hello! Jag måste erkänna... Hade nationella prov i spanska. Ingen lycka må jag säga. Det kan nog beskrivas bäst som ett psyktest. Jag sat bokstavligt talat ochtuggade söder min penna. Men, när provet var klart så orkade jag inte vara frustrerad över provet... Så jag tog min cyckel, satte på mig hörlurarna och cycklade hem. Jag lovar. Alla mina problem bara blåstes bort. Det var bara jag, musiken, mina nya fräscha kläder och cyckeln. En jävligt skön känsla säger jag bara... Ni borde testa;)

Tumblr_lk8130bkgj1qgjo83o1_400_large


Kommentarer
Postat av: Micaela

Fin blogg :)

kram kram

2011-04-27 @ 20:23:35
URL: http://micaelanorberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0