Min eftermiddag...

...Har varit suverän! Hej förresten! Iaf, som de flesta vet så har jag praoat de två senaste veckorna på dagiset rymden. Och eftersom det var min sista dag idag så hade de tänkt ge mig en liten present. Så under melliset kom Elin(ett av dagisbarnen) fram till mig helt från ingenstans med en liten presentkorg med massvis av godis i till mig. Såklart blev jag både väldigt överaskad och glad. Snacka om att jag kommer sakna dom små kidsen.
Vidare nu då... På hemvägen träffade jag först när jag var påväg ner för rottnerosbacken, Emme & Nemo. Dem skulle träffa Natta i Hökis, så dem hade lite brottom iväg. Sen när jag cycklar förbi bussstationen, kommer bussen och ut ur den kommer jossan. Vi hade sällsis tills vi var tvugna att gå skilda vägar. Och när jag sagt "Hej Då" till henne, kommer Corinne och dem. Överaskningar sker hela tiden, överallt. Men idag har jag samlat på mig alla typ.



Min lilla överaskningspresent från dem på dagiset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0