Läger på Gålö

Tjaba, Tjena! Gissa vad jag var i helgen!? Jo, på Gålö på läger, tillsammans med Farsta Församlings ungdommar(SKUFF)(Kyrkan). Vi hade verkligen superduperroligt där, och jag tror nog jag pratar för alla. Vi åt, JAG sov, vi hade lägereld där vi grillade korv och marsmallows och berättade spökhistorier. Vad gjorde vi mer?... Jo, vi hade andakt&mässa, vi flummade runt most of the time, körde lekar, åt mera, osv... Vi hade iaf en skitrolig tid där hur som helst.


På pendeln till lägret


Linnea Flumm-sminkade Balder(stackarn)


Balder drack upp FYRA 1,5L Pepsiflaskor under lägret
Så han var speedad nästan hela tidenXD


HILDA!!! :D


Hela gänget nere på ängen


Emme & Natta tränade lite självförsvar på varandra(Emme slogs ner VARJE gång)


Vi fick fiska upp godis mm i fiskdammen


Turturduvorna inne på vårt rum "som var värsta smalingsplatsentyp"


Visst e Balder bara fööör söööt på den här bilden


Emme, Natta, Mattias, Nemo & Jag


Lillgänget vid brasan


Hans & LingLing- Mina konfaledare


En lila brasa? Nee, bilden blev bara lite lila när jag tog bilden men visst var det coolt;)


Vi missade busstabellen om man ska säga så


Linnea och Balder var absolut flummigaste under lägret(Jag också, men nu var jag"stabil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0