Svar på Kommentar

Anonym om Sångprov: har du många vänner i skolan? :)

Hej "Anonym"!
 Ska jag vara helt seriös, så, ja, jag har ganska många vänner i skolan. Men några i klassen!? Nja, kan man ju inte direkt påstå. Jag menar den enda jag hänger med på rasterna i klassen är Aaqela. Och Helena som jag brukade hänga med är borta nu nästan hela tiden. Alla mina andra vänner i skolan går i pararellklasserna. Jag tycker inte de i min klass är speciellt shysta. Jag menar mot mig är dem ju det, men när det gäller andra så är det inte likadant. Dem pekar ut dem som skolkare, pratkvarnar, allt möjligt, när dem själva är värre.Det tycker jag är fel, så jag hänger inte speciellt mycket med dem. Men om jag skulle sätta en karaktär på mig själv i klassen, så skulle det nog vara "Den ensamma tönten". Tyvär asså. Känner mig inte direkt hemma i den klassen jag är nu. Har ingen(förutom Aaqela ibland) att hänga med på rasterna. Skolans kurator har på senaste tiden blivit min kompis, eftersom jag é så mycket med henne på dem rasterna mina andra vänner inte har rast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0