ONT!!!

OBS! För er som e känsliga över "äckliga" saker bör ej läsa!

Hej! Som de flesta av mina kompisar redan vet så har jag skiiitjobbiga problem med högra stortån. Ibland kan jag knappt gå ordentligt för att de gör så f*cking ont. Iaf, så sitter jag nu ensam på mitt rum och för söker "operera" bort halva tånageln själv eftersom, ja, den har liksom gått av hälften på mitten om ni förstår vad jag menar. Detta gör nu skitont, och jag sitter och skriker för mig själv för att det gör så j*vla ont. Sen så varar det ju en del åckså, har även kommit lite blod:P med detta så vill jag att ni ska veta att ni är tursamma av er som inte har problem med eran stortå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0