Varför just lila blogg?

Yo guys! Hörni jag tänkte nu berätta varför jag har just färgen lila. Ni som har sett mitt rum förstår nog. Det är nog ganska uppenbart att lila e min favvo av alla färger i världen. Men just den här lila är speciell för mig. Vissa vet ju att min farbror "Roger" gick bort förra året. Han hade en lägenhet på kungsholmen som... asså det finns inte ord för vad jag skulle kunna ge för att få den. Den var ett paradis mitt inne i stan. Iaf, så hade han just den här mörka lila färgen på väggarna. Ni skulle bara veta hur mycket jag trånade efter att vi skulle behålla lägenheten tills jag blev 18 och kunde flytta hemmifrån. Men tyvär är den sold sen ett år tbx. Men det är anledningen. Den påminner mig lite om Roger:1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0